Recenzie: Cum am cunoscut-o pe mama voastra (TV Series 2005-)


                                                             Recenzie: 

                                       Cum am cunoscut-o pe mama voastra(TV Series 2005-)


Descriere:

Stabilit în Manhattan, serialul urmărește viața socială și romantică a lui Ted Mosby și a prietenilor săi Marshall Eriksen, Robin Scherbatsky, Lily Aldrin și Barney Stinson . La începutul episoadelor, personajul principal, Ted, deși nu apare, le povestește celor doi copii ai săi, în anul 2030, evenimentele care au dus la întâlnirea sa cu mama lor. 

Recenzie:


Probabil ca v-aţi dat seama din titlu că este un serial de comedie. Sincer este unul dintre cele mai bune seriale de comedie pe care le-am vizionat şi, deşi nu am multă experienţă în privinţa serialelor- cel mai adesea prefer să citesc o carte- pot să spun că este unul dintre puţinele seriale de pe piaţă care deşi prezintă unele aluzii fără perdea, reuşeşte să o facă într-un mod destul de elegant şi foarte umoristic.



Subiectul acestui serial este unul destul de interesant şi original: un tată îşi povesteşte experienţele tinereţii celor doi copii ai lui, experienţe ce includ toate relaţiile lui eşuate, precum şi modul în care şi-a format relaţii de prietenie strânsă cu oamenii din jurul lui. Personal, nu îmi pot imagina cum este să fii atât de deschis cu copii tăi încât să le povesteşti fiecare aspect al vieţii tale amoroase prpriilor tăi copii, sigur sunt de acord că este bine să fii deschis şi apropiat de copii, dar chiar şi până la amănuntul de a descrie femeile din patul tău precum şi nopţile/zilele respective. Nu ştiu... mi s-a părut o atitudine destul de îndrăzneaţă a scenaristului şi a regizorului, totuşi, pentru noi, spectatorii este destul de amuzant să privim acest mic circ cu situaţii intortocheate şi chiar amuzante în drama lor. Cel puţin aşa s-a întâmplat în cazul meu...





Ceea ce mi -a părut foarte interesant este faptul că Ted, tatăl care povesteşte, nu se axează numai pe experienţele personale, ci pe experienţele tuturor celor din grup- Marshall şi Lily, Barney şi Robin- iar aventurile lor includ dramele personale dar şi umor nelimitat.
Sincer, relaţiile lor sunt incredibil de appropiate, eu cel puţin nu am reuşit să văd în viaţa de zi cu zi o prietenie atât de strâns legată încât să reziste la... despărţiri, Ted şi Robin, Marshall şi Lily, conflicte profesionale care s-au reflectat şi în viaţa privată, Ted şi Barney, dar şi numeroase încurcături amoroase, în special ale playboy-ului Barney, dar destinele lor rămân într-un fel sau altul împletite de numeroşii ani în care se cunosc.


Un alt aspect interesant este acela că în ciuda diferenţelor dintre ei, a problemelor generale, grupul este foarte apropiat, iar relaţiile foarte strânse. Practic sunt un grup de prieteni, care se vor accepta cu toate defectele lor, chiar şi cu 'anexele' ce mai apar- iubiţi, foşti iubiţi, prieteni, foşti prieteni, duşmani, foşti duşmani (dap, există şi aceştia!)

Verdict Final- un serial ce prezintă aventurile unor prieteni pe parcursul anilor, un serial despre prietenia adevărată, care poate rezista şi la cele mai îngrozitoare obstacole, un serial care vă va determina să vreţi să-i sunaţi pe prietenii voştri şi să le spuneţi cât de mult ţineţi la ei...

 

0 Response to "Recenzie: Cum am cunoscut-o pe mama voastra (TV Series 2005-) "

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme