Academia Vampirilor- Vampire Academy (2014)

Recenzie: Academia Vampirilor (2014)

Vampire Academy

Descriere:

Academia Sf. Vladimir nu este o şcoală ca oricare alta, ci un loc secret, ascuns în străfundurile pădurilor din Montana, în care moroii (vampiri vii şi muritori) sunt educaţi în tainele magiei, iar tinerii dhampiri (jumătate oameni, jumătate vampiri) sunt antrenaţi să-i apere de atacurile sângeroase ale strigoilor (morţi vii), cei mai înspăimânttori şi mai periculoşi vampiri.
Rose Hathaway, o fată dhampir, se pregăteşte să devină gardă de corp pentru prietena ei cea mai bună, prinţesa moroi Lissa Dragomir. Antrenamentul pentru lupta cu strigoii este unul dur şi epuizant, iar pe lângă intrigile şi comploturile din Academie, situaţia ei se complică din cauza unei idile tăinuite şi interzise. Având o legătură psihică ieşită din comun, cum nu s-a mai întâlnit de secole, cele două eroine încearcă să facă faţă ameninţărilor...

Regia

Scenariul

Distributia

Olga KurylenkoOlga KurylenkoKirova
Joely RichardsonJoely Richardsonregina Tatiana
Sarah HylandSarah HylandNatalie Dashkov
Gabriel ByrneGabriel ByrneVictor Dashkov
Claire FoyClaire FoySonya Karp
Zoey DeutchZoey DeutchRose Hathaway
Danila KozlovskyDanila KozlovskyDimitri Belikov
Lucy FryLucy FryLissa Dragomir
 Sami GayleSami GayleMia Rinaldi
Cameron MonaghanCameron MonaghanMason Ashford
Ramon TikaramRamon Tikaramdl. Meisner
Dominic SherwoodDominic SherwoodChristian Ozera



Gândurile mele (Roxana):

Ghiciți ce film ecranizat după o serie celebra am văzut? Da! Academia Vampirilor... și mi-a plăcut! Mi-a plăcut! Nu înțeleg de ce mi-a fost atât de teamă să-l vizionez, pentru că a fost foarte bine realizat- scene de bătaie, amor, gelozie tipică liceului și... vampiri!

Foto 39 Vampire AcademyFoto 24 Vampire AcademyFoto 23 Vampire AcademyFoto 40 Vampire AcademyFoto 46 Vampire AcademyFoto 26 Vampire Academy

Inițial, mă gândeam că o să fie doar o parodie de el (în mai multe sensuri), dar după ce l-am vizionat, am realizat că s-a păstrat viziunea scriitoarei, chiar și cu modificările față de carte, esența a rămas.

Foto 22 Vampire AcademyFoto 16 Vampire AcademyFoto 15 Vampire AcademyFoto 20 Vampire AcademyFoto 47 Vampire AcademyFoto 6 Vampire Academy

Dar să trecem la subiectul filmului- pentru cei care încă nu ați devenit dependenți de scriitura lui Mead (ferice de voi, pentru că nu vă gândiți în permanență când ”bunăciunea” de Adrian Ivashkov vă va onora cu prezența lui aka sindromul Bloodlines aka secolele ce vor trece până când va apărea Silver Shadows), ei bine, avem  o rasă străveche de vampiri buni, moroi, care încearcă să trăiască în liniște, păstrând cu atenție propriile lor tradiții și taina existenței lor de oameni. Dar, sunt puțini, sunt slabi (au renunțat la folosirea puterilor lor) și sunt vânați mai ceva decât un porcușor de ziua Ignatului... așa încât, este surprinzător că rasa lor mai există, dacă ne gândim la strigoi, dar au un avantaj puternic de partea lor... pe dhampiri, o rasă rezultată în urma încrucișării, cu muuult timp în urmă, a moroilor cu oamenii obișnuiți.

Foto 1 Vampire AcademyFoto 72 Vampire AcademyFoto 78 Vampire AcademyFoto 74 Vampire AcademyFoto 70 Vampire AcademyFoto 94 Vampire Academy

Astfel încât, dhampirii sunt educați de mici copii de către moroi, în aceleași școli unde sunt educați moroii, să își dedice existența, iar la nevoie chiar viața pentru protecția moroilor.

Efectele speciale au fost destul de bune, astfel încât totul părea destul de veridic, acțiunea nu a stagnat, fiind tăiate unele scene din carte, dar in niciun moment nu m-am plictisit, deși au fost unele momente în care mi-am spus ”da, știu scena asta”, de fapt, mărturisesc că am fost mai încântată de schimbări, care au adăugat unele momente de originalitate, dat fiind faptul că filmul este ecranizat după o carte pe care deja am citit-o, dar am încercat să fiu subiectivă și pot garanta că fanii ce nu au citit cartea încă, vor înțelege filmul și se vor bucura de el.

Foto 93 Vampire AcademyFoto 99 Vampire AcademyFoto 98 Vampire AcademyFoto 108 Vampire AcademyFoto 119 Zoey Deutch în Vampire AcademyFoto 109 Vampire Academy

Verdict final- Urmăriți filmul! Urmăriți filmul! Urmăriți filmul! Scene de acțiune, iubire, comploturi și ceea ce se prefigurează a fi cel mai mare război între 3 rase diferite, toate le veți putea vedea doar în ”Academia Vampirilor”!

Ps: La sfârșit (chiar aproape de generic) apare o scenă ce ar putea schimba puțin scene importante din carțile următoare din serie- personal, o ador!

Nota mea: 5/5




0 Response to "Academia Vampirilor- Vampire Academy (2014)"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme