In my mailbox (aprilie-iunie)

In my mailbox (aprilie-iunie)

Cu ocazia reducerilor de La Libris... m-a cam luat valul, nu-i asa?
Ei bine imi doream de foarte mult timp seria Vampirii din Morganville si Altfel de Ingeri. Paranormal trebuia achizitionata, altfel cum as putea citi Supranatural?!
Iar dincolo de un destin evident... am primit-o cadou de la Libris impreuna cu celelalte volume mai sus mentionate.
 Sa ridice mana sus cei care stiau despre existenta librariei Nautilius?
Spre rusinea mea, nu stiam, dar din intamplare, cu ajutorul retelei noastre preferate de socializare (FB) am descoperit aceasta librarie minunata exact cand avea lichidare de stoc la una dintre autoarele mele preferate- Kim Harrison-asa ca... am cumparat cateva volume publicate de aceasta...

 Oh, Amazon cat de mult te iubesc! Am castigat un gift card pe Facebook si mi-am cumparat ultimul volum aparut de la autoarea mea preferata-Marissa Meyer-si va sfatuiesc sa cititi si voi Cress, daca veti avea ocazia!
 Blue Notes- am castigat-o pe..  Facebook, chiar de la autoare! Inca nu am citit-o, dar cartea a fost recomandata chiar de Jennifer L. Armentrout, asa ca abia astept sa o citesc!





Hmmm.... am mentionat cumva reducerile de la Libris? Ei bine, aniversarea lor a fost nebunie curata pentru mine! Ma gandeam in permanenta sa nu depasesc bugetul deja depasit!
Dar, nu am rezistat tentatiei si mi-am cumparat inca doua volume din seria lui Rachel Caine...hmm... acum sa vedem cum rezolvam cu volumele din limba engleza (bine ca mai am cativa $$).



 V-am spus cat de mult iubesc Facebook... ei bine, de la pagina 'News', am castigat 'Draga Viata' de Alice Munro, laureata premiului Nobel pentru literatura... ce mai poate o fata sa-si doreasca?

 Ei bine, acum astept parerile voastre si abia astept sa aflu ce ati primit/cumparat/castigat!

0 Response to "In my mailbox (aprilie-iunie)"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme