Castigatori si alte chestiuni...


Deci.... stiu ca am lipsit foarte mult timp, dar am hotarat sa iau o vacanta mai indelungata. Motivul?
Am pierdut o persoana foarte draga mie ceea ce m-a determinat sa realizez inca o data cat de scurta este viata. A fost una dintre perioadele cele mai negre din viata mea, dar asa cum am mentionat deja m-a invatat o lectie importanta...

Stiu...ca eram datoare cu afisarea castigatorilor unor concursuri si fara a va mai tine in suspans, acestia sunt:

Castigatoarea concursului de fidelitate este: Furelise. Felicitari! Astept datele tale la acest email: olgaangel20@gmail.com cu mentiunea Castigatoare Fantasy&Education in termen de 7 zile.

Castigatoarea concursului organizat in parteneriat cu blogul Shattering Words si autoarea Mimi Jean Pamfiloff este: Anamaria Buia! Felicitari!! Astept datele tale la acest email : olgaangel20@gmail.com cu mentiunea Castigatoare Shattering Words in termen de 7 zile lucratoare. Si stati pe aproape ca vor mai urma multe concursuri, doar suntem in luna cadourilor!

0 Response to "Castigatori si alte chestiuni..."

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme