Concurs de fidelitate- anunţ important + câştigători!

 În primul rând, sunt tot eu, Roxana, doar că m-am logat cu alt cont - acum, am verificat intrările din concurs şi am luat următoarea hotărâre:

Andrea Ilie eşti câştigătoarea concursului de fidelitate deoarece ai îndeplinit toate sarcinile specificate (v-am avertizat, fetelor- trebuia să îndepliniţi toate cele trei puncte! Din păcate link-ul către sponsorul blogului nu apare, aşa că ea câştigă în mod automat.). Andrea, te rog contactează-mă pe adresa de e-mail a blogului (olgaangel20at gmail dot com) pentru a-mi furniza datele de contact şi te rog să laşi un mesaj pe blog cu alegerea ta- una dintre cele două cărţi.

Totuşi, pentru celelalte fete, mai aveţi timp la dispoziţie 48 de ore pentru a completa toate cele trei sarcini obligatorii- cele 10 comentarii, să urmăriţi blogul prin GFC şi să postaţi un mesaj pe FB la Books Express cu următoare frază: 'Multumesc că existaţi!' şi menţionaţi link-ul blogului meu + postarea concursului de fidelitate. Fetelor, vă cunoaşteţi situaţia- din momentul postării- prima care îndeplineşte toate cele 3 cerinţe obligatorii câştigă cel de-al doilea roman oferit în cadrul concursului.

SI.... premiile (mă refer la TOATE premiile) vor fi trimise, cel târziu, în data de 18 februarie!

Şi... din acest moment dau start concursului de fidelitate din luna februarie- premiul este SURPRIZĂ) şi dau starul concursului de Sf. Valentin- premiul este cartea: 'Pe Strada Dublin' (a cărui recenzie urmează să fie publicată).

Pentru primul concurs cu ocazia V-Day- cerinţele mele sunt următoarele:

-Să vă înscrieţi prin GFC
-Să-mi răspundeţi la întrebarea: 'Cum vă imaginaţi o declaraţie de iubire, către voi, din partea unui book boyfriend?'- aş vrea să fie scurtă şi originală (pun accentul pe originalitate!)

Aveţi timp până pe 24 februarie- locurile 2 şi 3 câştigă puncte în plus pentru concursul de Dragobete.

IAR- în privinţa concursului de fidelitate- termenii se schimbă puţin- dar, voi posta noile condiţii (vor fi mai accesibile) zilele următoare (aşa că fiţi pe fază- pemtru că urmează concursuri interesante, doar este luna dragostei )

Ah... şi aş aprecia dacă m-aţi sfătui în privinţa titlurilor pe care vi le doriţi în bibliotecă- nu este obligatoriu, dar m-aţi ajuta foarte mult dacă aş afla ce titluri v-ar plăcea...

27 Response to "Concurs de fidelitate- anunţ important + câştigători!"

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme