Bully de Penelope Douglas în curând la editura EPICA!

Bully de Penelope Douglas în curând la editura EPICA!



Numele meu este Tate. Dar el nu mă strigă așa. Nu mi s-ar adresa niciodată atât de informal, dacă mi s-ar adresa în vreun fel.

Suntem vecini și, odată, am fost cei mai buni prieteni. Dar, într-o vară, s-a întors împotriva mea și și-a creat o misiune din a-mi distruge viața de câte ori are ocazia. Am fost umilită, exclusă și bârfită toți anii de liceu. Farsele și zvonurile au devenit din ce în ce mai sadice cu timpul și m-am îmbolnăvit încercând să îl evit.Mi-am făcut griji pentru ceea ce se afla după fiecare colț, în spatele fiecărei uși.

Așa că am plecat. Am petrecut un an învățând în străinătate și m-am bucurat de libertatea oferită de viața fără Jared. Acum m-am întors să termin liceul ca apoi să plec de aici o dată pentru totdeauna. Sper că după un an de absență, a uitat de mine.

Dar chiar daca el nu s-a schimbat, eu am făcut-o.Nu mă mai interesează să îl evit sau să întorc celălalt obraz. O să ne confruntăm, pentru că niciunul dintre noi nu vrea să renunțe.

6 Response to "Bully de Penelope Douglas în curând la editura EPICA! "

  1. Unknown says:

    Poate fi aceasta o poveste adevarata???Mi se pare foarte reala si foarte interesanta! Abia astept sa apara si sa reusesc sa o citesc! :)

    Vai, vai! Alta carte pe care trebuie neaparat sa o citesc! Are si romance si putin mister. Plus ca imi plac enorm personajele care sunt stapane pe sine si stiu deja ceea ce vor si nu se lasa influentati asa usor, asa ca Tate cred ca va fi pe gustul meu :x

    Mi se pare foarte interesanta cartea. Ma intreb din ce motiv de ce tipul s-a intors impotriva ei asa dintr-o data si a inceput sa-i faca viata un calvar. Imi place faptul ca a luat o pauza plecand sa studieze in alta tara si apoi s-a intors schimbata si hotarata sa-l infrunte pe cel i-a facut numai rau.
    De-abia astept sa am sansa de a o citi!! <3

    Mie cred ca mi-ar fi placut mai mult daca ar fi ramas acolo si l-ar fi infruntat din prima, fara sa fuga in alta tara. Oricum abia astept sa apara la noi, cred ca o sa-mi placa mult :x

    Unknown says:

    Nu stiam ca o sa apara si aceasta carte la editura Epica.Este o carte buna,cred ca merita citita.

    @Andreea, ai citit-o?? Cum ti s-a parut?

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme